donderdag 21 augustus 2014

Echte NOOTJES zijn in 't Nootje

"Oeps! Het is wel vroeg", dacht ik toen ik mijn examenrooster zag, vorige maand. Al de examens begonnen om 9 uur. En meestal duurden zij tot 12 uur of 1 uur namiddags. Wat ga ik dan 's morgens eten? Banaan? Broodjes? Zijn zij genoeg om mijn honger te stillen tijdens de examen?  
Toen ik met mijn fiets passeerde langs de Brusselsestraat, zag ik toevallig 't Nootje, een nieuwe chocolade winkel. Ik stapte binnen en ik wist direct dat het meer dan een chocoladewinkel was. Er zijn verschillende koekjes, pepperkoek, nougat, nootjes en muesli. "We hebben verschillende muesli's hier", legde Lisa uit. Zij is de eigenaar van de winkel, die geopend werd op 26 october vorig jaar. "Kies maar voor mij een van de muesli's die jij de lekkerste vind", zei ik. Lisa heeft een zoete moesli voor me gekozen. "Het zijn gemengde nootjes, lekker gedroogd fruit en met honing gecarameliseerd granen! Je kan het eten met melk, koud of warm. Zet het efkes in de magnetroon, dan is het ook lekker!"  
Yep! Ik heb de muesli gegeten als ontbijt. Elke morgen tijdens mijn examen. En hmmmm... lekker. Ik besef pas, dat het zonder melk, gewoon zo eten, ook lekker is. Het is niet zwaar als ontbijt maar toch wordt je buik goed gevuld. Voor mijn buurvrouw heb ik er een cadeau gekocht: studentenhaver. Zij was echt tevreden. Lisa  zei dat al de chocolades die zei in haar winkel gebruikt Belgisch zijn.
Curieus te weten hoe lekker de nootjes van 't Nootje zijn? Ga direct naar de Brusselsesstraat 20 in Leuven. Lisa met haar vriendelijk glimlach gaat je zeker graag helpen. Wees creatief met nootjes en chocolade. Het is mogelijk in 't Nootje. Naast de vaste combinaties van muesli mogen wij ook zelf kiezen welke combinatie die we willen. Een cadeau-bon voor een lekker gezond ontbijtpakket is ook voorzien in haar winkel.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten